oklart

Jag väcktes av mina räkningar.
De skrek: Betala mig!
Mitt konto sa: Ha! Titta inte på mig. Jag kan inte hjälpa dig.
Kronofogden sa ingenting.

Mitt i det här hade tvättmedelsindustrin fortfarande inte lärt sig hur man marknadsför en produkt. Den inplastade mallen från 1989 hängde säkert på väggen och beskrev modellen för hur man tjänar storkovan via färg-TV.
Det är enkelt.
Du pudrar en man(försäljare - expert på ludd och vinfläckar) och du pudrar en kvinna(kund/desperat moder - tydligen dum i huvudet). Sedan dubbar du deras röster och eliminerar därav det sista naturliga som finns sammanhanget. Kvar är bara fragment av mänsklighet.
Nu blir det åka av, och pengarna rullar in. Det trots att det är 21 år sedan mallen skapades.
Det är på grund av att alla behöver tvättmedel.

Några år senare...

Världen går under.


Kommentarer
Postat av: mamsahib

Och sedan börjar allt om igen ...

2010-06-23 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0